در حال بارگزاری...
وبلاگ

هرآنچه لازم است از کاشت ابرو طبیعی دائمی بدانید

۲۵ مهر ۱۳۹۸ مدیر سایت کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی چیست و چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو هایپرنچرال یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی است. زیرا ابروها تأثیر شگفت انگیزی در زیبایی صورت و چشم ها دارند. اما متاسفانه ابروها نیز مانند موهای سر، دچار ریزش می شوند. ریزش ابرو دلایل مختلفی دارد؛ افزایش سن، بیماری های مختلف، استفاده از داروها و برداشتن بیش از حد ابرو برخی از دلایل ریزش ابرو هستند. برخی افراد نیز به دلایل ژنتیکی ابروهایی کم پشت و نازک دارند که ترجیح می دهند با کاشت ابرو، ابروهای خود را بصورت طبیعی ضخیم و پرپشت کنند.

در کاشت ابروی طبیعی، موهای بخش خاصی از سر مانند اطراف گوش به ابروها منتقل می شوند. تکنیک و روش کاشت ابرو در واقع همان تکنیک کاشت مو است. به این ترتیب فولیکول های منتقل شده به ناحیه ابروها، مانند ابروهای طبیعی به رشد خود ادامه می دهند. بنابراین نتیجه کاشت ابرو دائمی است. و مانند ابروهای طبیعی نیاز به اصلاح پیدا میکند. از طرفی با کاشت ابروی طبیعی می توان از ابتدا فرم مورد نظر را در ابروها طراحی و ایجاد کرد.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که یک یا چند شرط از شرایط زیر را داشته باشند، کاندیدای مناسبی برای کاشت ابروها محسوب می شوند.

• افرادی که به علت سوختگی، همه یا قسمتی از ابروهای آن ها از دست رفته است.
  • افرادی که به علت جراحی و بخیه، قسمتی از ابرویشان دچار ریزش شده است یا تصمیم دارند جای زخم و بخیه را از طریق کاشت ابرو بپوشانند.
  • افرادی که به طور مادرزادی، ابروهای کم پشتی دارند یا اینکه اصلا ابرویشان رشد خوبی نکرده است
  • بانوانی که به علت برداشتن بیش از حد ابرو، دچار کم پشتی ابرو شده اند.
  • افرادی که از شکل و حالت ابروهای خود احساس رضایت نمی کنند
  • افرادی که برای زیباتر کردن ابروها از تاتو یا هاشور استفاده کرده اند و حالا تصمیم دارند با کاشت ابرو طبیعی، ظاهری طبیعی تر به ابروهای خود بدهند
  • در برخی افراد که به دلیل بیماری های زمینه ای از قبیل اختلالات هورمونی یا بیماری های پوستی، ابروها دچار ریزش شده اند. البته در این افراد ابتدا بیماری درمان می شود و پس از درمان بیماری و برطرف کردن علت ریزش ابرو، نسبت به کاشت اقدام می شود.